Daniel Swedins personangrepp på Jenny Sonesson.

Jenny Sonesson skriver på Facebook.

Neandertalare och skräning fiskmåshöger är jag enligt Sydsvenskans och DNs ledarsidor. Aftonbladets ledarsida skriver nu att jag är psykiskt sjuk. Istället för att bemöta väktare Mattias Tykesson som jag intervjuat och mina (jag är själv socionom) åsikter angrips min person. Jag börjar bli rejält trött på denna fula retorik som förgiftar den offentliga debatten. Vem orkar vara borgerlig opinionsbildare i längden när man dehumaniseras och sjukförklaras för sina åsikter? Använd riktiga argument! Skärp er!

Inte undra på att fler vänsterdebattörer, än högerditon, anses vara lågbegåvade.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.