Min tid och min valkompass

Jag är lite frustrerad. Detta supervalår skulle jag blogga mycket om men jag hinner ingenting i mitt liv just nu. Eller rättare sagt, jag hinner bara med mitt liv just nu. Så, nu låter jag inte så negativ. Jag älskar mitt liv just nu och vill inte ändra på någonting. Jag skulle bara vilja ägna lite tid till det här också.

Jag har i alla fall också besvarat frågorna i valkompassen som TT Nyhetsbyrån tagit fram tillsammans med statsvetarna Stig-Björn Ljunggren och Tommy Möller och journalisten Christer Isaksson. Så här blev mitt resultat.

valk-e

Jag är lite förvånad över att det inte blev mer Centerpartiet.

Kommentera

