Malte kommer snart med flyttkartonger

Mitt eget bloggande har tagit en paus sedan en tid men under det här supervalåret hade jag tänkt att ta upp det igen. Under tiden tar Malte Skogsnäs och flyttar in några flyttkartonger med blogginlägg från sin egen blogg. Vad jag har förstått har han tröttnat på att skriva om olika saker i samhället och hans blogg kommer att öppnas igen när den enbart innehåller inlägg om hans stora hjärtefråga som är vänsterhäntas roll i samhället. Han får själv kommentera detta vid tillfälle.

Varför ställer jag då upp på detta? Även om jag inte alltid håller med Malte har jag honom att tacka att jag kom igång med min egen blogg. Jag var superfeg i början och vågade inte ”starta eget” utan mina allra första blogginlägg gjorde jag på Malte on the Roxxx. Efter en tid kände jag mig tuffare och med Maltes hjälp fick jag mina första inlägg överflyttade hit till min skrubb.

Jag har sagt nej till några av hans inlägg som inte kommer att publiceras här. En del andra inlägg som jag inte håller med om kommer han att få flytta över hit men då kommer jag även att skriva vad jag tycker i kommentarsfältet. Maltes inlägg kommer att publiceras på samma datum som han skrev dem och med medföljande kommentarer. Jag funderar fortfarande på om hans inlägg kommer att få en egen kategori eller inte. Vi har också diskuterat eventuellt framtida gästinlägg men där har jag inte fått något bestämt svar än.

Så välkommen, Malte, med dina flyttkartonger. Du kan ställa dem på hyllan där.

flyttkartonger

Kommentera

